FANDOM

Game icon map big Ci-bas, trouvez une liste de cartes dans le jeu. Appuyez sur la touche « ? » , ou cliquez sur l’icône de la carte pour ouvrir la carte sur l’endroit où vous vous trouvez. Vous pouvez utiliser la touche « ? » pour ouvrir et fermer la carte.
General Information
Prologue | Chapitre I | Chapitre II | Act III | Chapitre IV | Chapitre V | Epilogue
Le prix de la neutralité | Effets secondaires

General Modifier

Tutorial map

Maps come in very handy in the course of the game, especially when it comes to figuring out where you are at any given point vis-à-vis where you want to go. Locations of interest, once they've been found or described, appear on the various maps as markers. There are several markers, below is a quick reference chart of the various markers used in the game:

Marker player D'abord, l'indicateur du joueur, voux, ou Geralt si vous préférez.
Marker campfire Feu de camp – lorsque vous trouvez des feux de camps et des cheminées, ces indicateurs sont ajoutés à votre carte
Marker Circle of Elements Cercles des Éléments – pareillement les cercles des éléments ont indiqués
Marker location Lieu – these appear when some on-screen messages announcing a new named area appear, not all areas appear as dots, some merely appear as labels when moused over.
Marker NPC Personnage – light green markers indicate characters like marchands et forgerons. Not all NPCs get their own marker, and some get no marker at all.
Marker Place of Power Site d'énergie – these blue markers are revealed as you find the magical areas
Marker quest Quête – these red markers indicate the next lieu (ou lieux) to explore. They disappear when the quest, or phase is complete. They are not necessarily triggered by quest tracking.
Marker quest NPC Personnage de quête – these little white markers indicate characters of more importance than regular NPCs in the current quest. One example is Berengar in the crypt, he gets this marker. They disappear when the quest is complete, usually.

Cartes Modifier

Map compass

Icon Prologue Prologue (Kaer Morhen) Modifier

Kaer Morhen

Icon Act I Chapitre I (Faubourgs) Modifier

Icon Act II Chapitre II (Quartier du Temple) Modifier

Icon Act III Chapitre III (Quartier des marchands) Modifier

Icon Act IV Chapitre IV (Bords du lac) Modifier

Icon Act V Chapitre V (Vieille Wyzima) Modifier

Icon Epilogue Epilogue Modifier

Dans « Le prix de la neutralité » Modifier

Dans le mod « Effets secondaires » Modifier

  • This module uses the same maps as the main game, but only the Quartier du Temple, Cimetière and (parts of) the égouts are included.

Sur le réseau FANDOM

Wiki au hasard